от компании (организации): BIG в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 24355457 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 15 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24355457 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24355457 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
гибкий график
Дополнительные сведения о вакансии: Business Assistant
Responsibilities:
- Acting as the first point of contact to the director.
- Acting on behalf of and representing the director as required, including the management of calls, enquires and requests, expense authorization and sign off on business-related decisions.
- Personal assistant tasks for director, included, but not limited to, diary management, extensive e-mail correspondence and organizing both internal and external meetings.
- Reporting back to the director with detailed and accurate notes.
- Travel support.
- Analytical tasks.
- Submit and reconcile expense reports.
- Cost management.
- Assisting with budget management.
- Aggregation the information from public source and private databases.
- Complex market research data analysis.
- Update and maintain office policies and procedures.
- Working closely with the administration and operations managers to ensure the smooth running of the business.
Requirements:
- Educated to a degree level. Economic or technical as a plus.
- Intermediate English is a must. Upper Intermediate or Advanced level as a plus.
- Knowledge of Microsoft Office.
- A minimum of 2 years’ experience in a similar position.
- Stress resistance.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Uses initiative with minimal supervision.
- Can manage a heavy workload with strict deadlines.
- Excellent organisational skills.
Additional advantage:
- Deep understanding of technology, start-ups, accelerator and VC.
- Knowledge of additional foreign languages.
- Knowledge of legal aspects.
- Pleasant appearance.
- Be sociable and open for new acquaintances.
We offer:
- Broad career development opportunities.
- Flexible working hours.
- Working with international companies and employees.
- Partly office presence.
- Market wage.
Откликнуться на эту вакансию: Business Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24355454 на должность Юрист от компании ООО Гравион-Констракшн в городе (населенном пункте) Москва