от компании (организации): Курамшина Ирина Махмутовна в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 24821527 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 3 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24821527 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24821527 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Virtual Assistant with experience in economics
About Havredals
Havredals produces plant-based alternatives to dairy products and meat, based in Sweden. We exist to create innovations that can contribute to a healthy planet with healthy people. We invent sustainable foods with Nordic raw materials and natural processes. Our amazing team of ethical and inspired professionals working hard to bring healthy food and make people healthy.
We are looking for an Assistant to provide support to our CEO with a variety of tasks related to marketing, finance, sales, etc. You will work with an active, creative, and inspiring CEO who has many ideas and energy to do everything now and here, but needs your support and help to organize the work. The ideal candidate is a fast learner, proactive and technically savvy, and preferably has experience in economics and/or marketing.
Responsibilities
-
Do researchers - collect, organize, analyze data, and present the results
-
Manage simple projects - planning, collecting resources, coordinating team members, etc.
-
Create and keep updated documents and reports
-
Take on additional projects, tasks, and opportunities as they arise
Experience & Skills
-
Bachelor's degree in economics or marketing
-
Extremely organized - can work remotely and manage their time
-
Experience with excel or google sheets
-
Effective in organizing and presenting data
-
English - B2 level or higher
-
Experience in sales is preferable
-
Experience in social media is preferable
-
Thrives in a fast-paced and quickly changing environment
-
It’s a great advantage if you know Swedish
Logistics and Details
This fully remote position will take 30-40 hours a week. You should be available from 9 am to 6 pm in the GMT+2 time zone. This is an hourly paid position - you will use a time tracker to log your working hours.
Откликнуться на эту вакансию: Virtual Assistant with experience in economics
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24821524 на должность Категорийный менеджер "Детское питание/Гигиена" от компании ООО Облачная дистрибьюция в городе (населенном пункте) Москва