от компании (организации): International School of Moscow в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Управление персоналом"
с заработной платой: от 102345 до 102345 руб.
Вакансия № 3241643 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 18 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 3241643 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 3241643 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: HR Manager
Requirements:
- University degree in an HR related field (e.g. human resources, psychology, business administration, management);
- Minimum of 2 years work experience in HR;
- Strong knowledge of Migration and Labor Law;
- Fluent in both spoken and written English (Level B2, C1);
- Knowledge of 1C, Microsoft office;
- Good planning and organising skills;
- Enjoy working with people;
- Be able to work accurately, with good attention to details.
Responsibilities:
Visas & Migration
- Provide visa support to expatriate staff members and visitors;
- Consult employees and colleagues on migration legislation and visa requirements;
- Update the visa table and plan visa extensions accordingly;
- Develop welcoming procedures together with your line manager and other team members.
TAX Status
-
Determine and control tax statuses of new expatriate staff members;
-
Record dates of arrival and departure of each employee;
-
Update tax statuses on the 1C system.
HR records keeping & HR paperwork
- Personnel record keeping (1C software, Salesforce);
- Prepare, issue and sign HR documents;
- Fill in employment record books;
- Prepare letters of employment;
- Set up personnel files for new staff members.
Other responsibilities
- Open bank accounts, resolve banking-related problems;
- Organise staff accommodation, pre-arrival arrangements and welcoming procedures;
- Monitor staff absences, track time off and holidays.
Conditions:
- Competitive salary;
- Yearly bonus calculated based on successful personal performance and students enrolment;
- ?International medical insurance upon completion of 12 months of employment;
- Holidays: up to 38 working days per year, including Russian public holidays;
- Working hours: Monday-Friday, 8am till 5pm, including 30 minutes lunch and 2 coffee breaks of 15 minutes;
- Office location: metro station Krylatskoe, free shuttle buses operate from/to metro station Krylatskoe;
- Strict dress code according to established policy.
Откликнуться на эту вакансию: HR Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 3241640 на должность HR менеджер от компании Юко в городе (населенном пункте) Москва