от компании (организации): Schneider Electric в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5027475 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 1 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5027475 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5027475 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Personal Assistant
As a global specialist in energy management with operations in more than 100 countries, Schneider Electric offers integrated solutions across multiple market segments, including leadership positions in Utilities & Infrastructures, Industries & Machine Manufacturers, Non-residential Buildings, Data Centres & Networks and in Residential.
We are looking for a responsible Personal Assistant for VP Director to provide a personalized administrative and business support in a well-organised and timely manner. You will work on a one-to-one basis on a variety of tasks related to Executive's working life and communication.
Responsibilities:
- Act as the point of contact between the manager and internal/external clients;
- Manage and optimize VP Director agenda and daily activities;
- Organize various events and meetings/calls: internal business meetings, team-buildings, external meetings with customers/partners, interviews etc;
- Handle requests and queries appropriately;
- Manage diary and schedule meetings and appointments;
- Make travel arrangements;
- Screen and direct phone calls and distribute correspondence;
- Centralize information (org charts, planning memos, presentations, events calendar, etc.);
- Initiate and drive positive team spirit (birthdays, cultural events, team buildings);
- Produce reports, presentations and briefs.
Requirements:
- 1+ years experience in AA/Secretary position in international business environment;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) confident user;
- Outstanding organizational and time management skills;
- Excellent verbal and written communications skills;
- Ability to multitask and prioritise daily workload;
- Discretion and confidentiality;
- Fluent English.
We offer:
- We offer a challenging and varied job with great opportunities to pursue your professional ambitions in an international dynamic environment.
- Unique experience in international team.
- Corporate employment benefits.
Откликнуться на эту вакансию: Personal Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5027464 на должность Менеджер по продажам (стом. отрасль) от компании ООО Биодента РУС в городе (населенном пункте) Москва