от компании (организации): ООО Keysight Technologies в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Интернет"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6321843 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 6 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6321843 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6321843 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Coordinator
Keysight is the world's leading electronic measurement company, helping scientists and engineers address their toughest technical challenges with confidence through innovations in wireless, modular, and software solutions. Our employees leverage their insight and passion to deliver measurement solutions in high speed and wireless communications, aerospace and defense, and semiconductor markets with world-class platforms, software and consistent measurement science.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
The position of the Customer Service Coordinator is supporting our customers during any kind of service events of their measurement equipment. Your tasks will be to take service requests from customers via phone and email, enter the requests in our system, create quotations and invoices and manage the service orders during the end to end process. This includes as well closed collaboration with interfacing organizations like service delivery department, logistics, financial department, sales team and others. Answering customer questions and preparing documents according to customer and Keysight needs will be included as well.
REQUIREMENTS
- 1-2+ Experience with servicing customers
- 1-2+ Experience in using ERP-Systems (Oracle, Siebel, SAP)
- Commercial education /Bachelor’s or Master's Degree
- English – Upper intermediate level
- Presentation and negotiation skills, ability to take initiative
- Customer service minded
- Effective Communicator
- Good organizational skills, decisiveness
- Willing to work flexible
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Coordinator
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6321839 на должность Web-дизайнер от компании Simple в городе (населенном пункте) Москва