от компании (организации): Nielsen в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 6725126 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 5 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 6725126 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 6725126 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: IT specialist
MISSION
IT specialist supposed to be 1st and 2nd line of support for users, be a team player, ensure day-to-day support working in the areas of Desktop and local servers, LAN and WAN.
MAIN RESPONSIBILITIES
Ensure correct and timely follow up on requests and incidents, in line with SLA
Work in collaboration with global teams, where is needed
Contact with third party vendors and manage they activities
Perform installations that are in line with the standards and policies
Participate in implementation of regional/global enhancements or changes
Assist in managing external providers and outsourcing partners where applicable
MAIN OBJECTIVES
To support all key infrastructure resources.
To support 1000+ employees of Nielsen Russia.
To improve quality of provided services.
REQUIREMENTS
Master’s degree in a Technical field.
Intermediate English language skills (possible to communicate both verbal and in writing).
Knowledge of:
Windows 7,8,10
MS office
Windows server (DC, AD, DHCP)
Hardware and Software installations including continuous updating activities
Hardware Inventory records of computers and all IT devices
Mobile device configuration
Backup system (Change tapes)
Print service
Simple understanding of ITIL processes
Experience with any of IT Service Management systems
Excellent communication skills.
Откликнуться на эту вакансию: IT specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 6725104 на должность Инженер по технической поддержке VIP пользователей / VIP Helpdesk specialist от компании Управляющая компания «Волга-Днепр-Москва» в городе (населенном пункте) Москва