от компании (организации): The Boston Consulting Group в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 7192040 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 24 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 7192040 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 7192040 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
сменный график
Дополнительные сведения о вакансии: Receptionist
The Boston Consulting Group is a global management consulting firm and the world's leading advisor on business strategy. We partner with clients in all sectors and regions to identify their highest-value opportunities, address their most critical challenges, and transform their businesses.
The Boston Consulting Group Ranks No. 2 Among FORTUNE’s Best Companies to Work For
Receptionist provides administrative support and executes tasks related to general office support as requested by the office needs.
Specific responsibilities include:
- Greets visitors and operates switchboard to route incoming calls to appropriate party;
- Forwarding and handling incoming mail promptly;
- Organizing and managing outgoing postage;
- Assisting the Office Coordinator by ordering office supplies (stationary) and kitchen supplies, and providing full support for administrative work (typing, copying, working with external vendors, building maintenance), etc;
- Administration of in/out staff schedule, office materials, keys and cards;
- Organizing taxis and couriers;
- Assistance in internal meetings and client events’ preparation;
- Ordering catering services and flower arrangements;
- Books the conference rooms on the request of the staff and informs coffee-lady on the arrangements;
- Ensures that the conference rooms, reception and kitchen areas are clean and tidy;
- Where appropriate helps in travel arrangements;
- Other duties as may be assigned.
Requirements:
- Fluent English is a must;
- Good computer skills;
- 1-2 years of experience in a similar position in a Western company;
- Strong communication skills;
- Ability to handle multiple tasks
Terms:
- Full time;
- Year end performance bonus;
- Medical insurance;
- Life insurance;
- Fitnes club.
Откликнуться на эту вакансию: Receptionist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 7192035 на должность Повар производства от компании Перекресток в городе (населенном пункте) Москва