от компании (организации): Henkel Russia в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Системная интеграция"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 8753376 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 27 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 8753376 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 8753376 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Senior IT Service Center Analyst
What we offer:
Working in Application Management team successful candidate will be dealing with fast changing and challenging IT system landscape with an opportunity to further develop skills in the following areas:
- Provide support for de-centralized IT-Infrastructure systems/subsystems
- Provide consultancy to Internal clients on preferred technology to address new business demands.
- To support all aspects concerning IT-Systems introduction and integration in Henkel environment
- To ensure adherence to Corporate IT governance and security regulations incl. license management and audit topics
- To execute ITIL processes (Incident, Problem, Change, Configuration management, etc.) within area of responsibility
- Perform as a Project Leader for various small to big IT projects
- To take care of IT Security, Governance, Risk and Compliance activities related to applications and systems lifecycle
Who we are looking for:
- Excellent communication skills (proven ability to handle constructive discussion with internal and external counterparts)
- Knowledge of ITIL methodology
- Solid background in applications and systems support; experience in solutions integration activities.
- Advanced knowledge of client and server side for Microsoft Windows Win7/10 and 2008/2012(16), MS Office products; Knowledge of network protocols (TCP/IP, DHCP, DNS) principles of networking topology and security
- Knowledge of enterprise data storage and backup solutions would be a plus
- Knowledge of database operation principles (MS SQL, Oracle) would be a plus
- Experience in IT contractual work (Creation of technical specifications, Service level Definition, Service availability and continuity management, Working with RFQ/RFP)
- Understanding of finance and budgeting principles
- Excellent negotiation skills (proven ability to handle commercial discussions on technology related services)
- English – advanced level
Откликнуться на эту вакансию: Senior IT Service Center Analyst
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 8753372 на должность Кредитный специалист (METRO Cash&Carry,м. Южная) от компании КРЕДИТ ЕВРОПА БАНК в городе (населенном пункте) Москва