от компании (организации): ANCOR FinTech в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Высший и средний менеджмент" → "Администрирование"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 8687553 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 8 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 8687553 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 8687553 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Head of operations
Our client: consulting company (~350 employees )
Responsibilities:
Manage Administrative department team (personnel planning, recruitment, interview process, orientation, assimilation and initial training; performance review and feedback; coaching; compensation management and reporting; coordination of responsibility assignments including backup).
Organize and support implementation of all required support services (front office, drivers’ pool, travel desk, inbound/outbound visa services, events organization etc.).
Ensure effective relationships with a landlord and property management company; manage office layout; ensure general office security, safety and emergency planning and management, ensure fire safety requirements compliance.
Manage projects (renovations, redesign, large purchase, change of providers, and analysis of admin market trends).
Coordinate interactions with administrative services providers (facility company, office equipment and furniture, cleaning, taxi, hotels, food suppliers, courier services, etc.); SLA and contracts management; ensure that quality issues are quickly addressed and resolved.
Arrange property indemnity, general liability, business interruption, contractors all risk etc. insurance coverage.
Administer firm-wide, regional and office-specific policies; recommend and implement changes and improvements, ensure insider trading policy compliance.
Plan office budget, monitor variances, control costs including those related to administrative personnel management, cost optimization.
Control timely execution of daily administrative requests from company employees.
Откликнуться на эту вакансию: Head of operations
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 8687551 на должность Продавец-кассир ( м.Семеновская, м.Партизанская) от компании МАГНИТ, Розничная сеть в городе (населенном пункте) Москва