от компании (организации): Sterling в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Системный администратор"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 23572927 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 23572927 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 23572927 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer service manager
Key responsibilities:
-
Keep cases organized by establishing and organizing files; monitoring calendars; meeting deadlines; inputting information into file database and CRM; confirming case status with attorneys.
-
Keep clients informed by maintaining contact; communicating case progress.
-
Support client case preparation by preparing case summaries;
-
Organize materials for team case review;
-
Managing clients’ chat requests and taking calls;
-
Update job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications.
-
Communication with partners;
Desired Skills and Qualifications:
-
Ability to follow instructions, prioritize projects and manage time effectively.
-
Excellent organizational and communication skills.
-
Strong attention to detail and problem-solving skills.
-
Ability to work in a fast-paced environment and deliver quality work product.
-
Strong customer service orientation.
-
A commercial mindset
- Good communication skills, ability to impact multi-task and prioritise are key
- English language knowledge - not lower than C1, additional languages as an advantage.
What we offer: - Office in Moscow or Tbilisi;
- Provision of necessary equipment for work;
- Salary in local currency;
- Lion Alliance Capital group, which we also represent is proud to be an equal opportunity workplace, and we commit to continue this throughout our processes for recruitment, compensation, benefits, performance, promotion, and all other conditions and terms of employment.
Откликнуться на эту вакансию: Customer service manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 23572924 на должность Помощник системного администратора/технический специалист от компании Институт общественных наук РАНХиГС в городе (населенном пункте) Москва