от компании (организации): Praxair Rus в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Системный администратор"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 3942986 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 22 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 3942986 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 3942986 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: IT Helpdesk Engineer / Специалист технической поддержки (1 и 2 линия)
Praxair is international chemical compay, worldwide leading industrial gas producer.
Currently, Praxair is looking for IT Service Desk Support Specialist to maintain work of Moscow office (30 workstations), as well as remote support for users in other regions. In addition to the technical qualifications and experience at Service Desk, it is important to have a good command of English as the immediate supervisor does not speak Russian.
Duties:
- 1st and 2nd line support in Service Desk team;
- Installation desktops and laptops for new users and for replacement;
- Local assistance in IT equipment maintenance;
- Support equipment DELL, HP, CISCO, AVAYA, Life Size;
- Provide extended IT support for specific business tools and applications;
- Support audio/video conferencing service for all offices in Russia;
- Participate in local/country IT projects
Requirements:
- The desire to grow in the function of supporting the IT infrastructure
- Higher technical education, preferably computer systems, systems and networks / IT / Informatics
- Experience from 2 years in a similar position to a IT helpdesk / system engineer
- MS Windows, MS Office, IBM Lotus Notes or other mail client
- Experience with incident management system (ServiceNow or other)
- Knowledge of Microsoft Server, Altiris / SCCM would be an advantage
- Knowledge of network infrastructure, Citrix, VMware, VPN, Active Directory
- Good communication skills, proactivity, fast learner, independent in work
- English - conversational level and above (direct leader - foreigner without knowledge of Russian language)
Conditions:
- Official hiring, work schedule 5/2, 9-18
- Work in the Moscow office, m. Preobrazhenskaya ploshchad / Electrozavodskaya
- Salary is discussed at interview
- Corporate cell phone
- Direct Manager - European Support Service Desk Manager
Откликнуться на эту вакансию: IT Helpdesk Engineer / Специалист технической поддержки (1 и 2 линия)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 3942984 на должность Бухгалтер-кассир от компании Food SPA в городе (населенном пункте) Москва